8.25.2009

Tallinna taksojuhid on sead

Tallinna taksojuhtide uus viis kliendilt rohkem raha välja imeda on sõita igale poole ringiga. Eriti napakas oli enda juurest Magdaleena haigla juurest Linnu tee tahumisse otsa läbi linna sõita. Tegelik hing on otse mööda Tondit kimades 38 eeku. Ma sain 64 krooni eest ka Balti jaama, Stenbocki ja Kaarli Kirikut, uut Vabaduse platsi ja kaklevaid vanainimesi Kreutseka pargis.

No naahui nuušna tekkis esimene mõte pähe. Lisaks kogu sõidu hoidis juht kramplikult roolist kinni ja vahtis enda ette. Kuidasta ilma pead pööramata reastus ja muud liikluses tegi on mulle müstika. Igaljuhul ma olen saanud kinni nii mõnegi lolluse sabast paludes sõita minu juhtimisel, kuid seekord tahtsin näha mida perset.

Moraal: alati anna taksojuhile teada mis tänavaoid pidi ja kust peab sõitma. Muidu, eriti tänast madalate hindade tõttu võid leida end kesklinnas Piritale sõitmisel korraks ka Keilast läbi põikamas.

P.S. KÕIK JUHID EI OLE SEAD. AINULT AHNED JA ÜLBED.

No comments: