4.27.2008

Ühendriikide õhujõud



Tundsin neljapäeva varahommikul San Franciskos Unitedi lennule Y00019 istudes et kurat siin hakkab miski jama pihta. Lennuk hilines tundaega, siis ootas ruleerimisrajal, kui probleeme sidesüsteemiga parandati ning kõigelisaks tuli välja et raiped ei anna süüa. Ma polnd 12h midagi hambaalla saanud. tigedaks tegi. nii ...

Olete ju kogenud tunnet et kui miski minema hakkab .. teate küll kuhu ... siis teema vaid süveneb ning aina hullemalt kui te olete sund seisukordades. Lennukid on ühed minu saatuse lemmikumad kohad kus mulle korralikult sitta keerata. Meelde tuletada mulle et ma olen eelmises elus Hitler olnud või lihtsalt naisepeksja ja pervert.

Koht 11B oli nagu valatult sitamaitsega. Minust vasakule istus venekeelt kõvasti rääkiv ukrainlane, kes kukkus lennu algust oodates koheselt miskit voblat minu kõrval murdma nii et kohutav lebra ning sool mööda meie rida levis. Kutt toppis seda voblat terve tee omale sisse. Lisaks sellele kukkus kutt tund enne maandumist (lend 6 ja pool tundi) magama ning padjaks leidis minu vasakuma õla, mida katnud Lacoste pusa kaunistavad voblased huulejutid ning törts ukraina ila.

Kogu koomilise hetke vürtsitamiseks magas minu parema õla vastas juba pilusilme (kiire analüüs andis hinnanguks Korea päritolu) tütarlaps, kes oli tulnud lennukile oma tutika Louie Vuitton ridikülliga, mis oli aga sama võlts kui Pam'i tiss ning Laari vabandused kui Savika pilti tulistas. See ridiküll haises niivõrd rajult kogu Mendelejevi tablis leiduvate kemikaalide järgi ning mul oli hirm et see söövitab augu otse läbi tema all olevate jalgade ningg läbi lennuki põhja leiab tee kellegi teise juurde.

Ühesõnaga lõbus ... kui ma küsisin et kas mind saaks upgradeda businessi, sest mul jalaruumi pole, öeldi et hilja. Kui ma nuiasin viina siis öeldi et osta. Naahui, ma tahtsin ees oleva istme peatuge hammustada.

Loo moraal on selles, et loiialt palju on inimestel tekkinud raha, liialt palju on alanenud lennupiletite hinnad, et igasugune lumpen on võimeline lennukisse ronima. Lennuk ei ole Mumbaist Agrasse sõitev rong või Novossibirski ja Jekateringurgi vaheline Ikarus. Lennukis tuleb käituda osata.

Loo moraal on selles, et pooldan ekspertide nõuandeid tõsta lennupiletite hinnad taas kõrgele, luksuskauba mastaapi, et igaüks ei saaks endale kohta sedavõrd imelisel reisivahendil. Sõitke busiiga ja närige kala.

Tegelikult on paljudele USA ja Aasia lennufirmadel plaanis hindu tõsta, sest pena hinna kiire kasv ja madalale kukkuvad hinnad ei toida enam ära. United lasi lahti 1100 inimest ja lõpetas ära umbes 10 lennuliini. American Airline, riigi suurim, jättis ära 4000 lendu. seda 2 päeva jooksul.

Moraali moraal on see, et pange kiiresti maailma poole jugama, äkki varsti enam ei saa.


No comments: