6.06.2009

Edgar saatis kirja. Mina vastasin.

Edgar.

Mina ei lähe valima. Mina olen Keenias. Ja kui läheksin valima, valiksin Reformierakonna, IRL ja sotsid. Miks küsid? Sest nii Sinu kui ka Keskerakonna
populistlikud loosungid on solvavad ja valed. Kuidas Ansiopi vastane võitlus meid europarlamendis aitab?

Vivat Revolution!

Martin Hanson
ajakirjanik

p.s. palun ära mulle enam kirja saada. Edgar, sa oled hea linnapea, kuid hoiame ikka linna, riigi ja eeuro asjad lahus.



From: Edgar Savisaar
Sent: Saturday, June 06, 2009 10:29 AM
To: martin.hanson@cuisine.ee
Subject: 50:50


Tere!

Kuigi mitmed arvamusküsitlused näitavad, et Keskerakond võidab Euroopa Parlamendi valimised, otsustab tulemused siiski see, kui paljud valijad otsustavad sel pühapäeval valimistest osa võtta.

On selge, et Eesti vajab muutusi. Tööpuudus on ületanud 100 000 inimese piiri, kuid Eestil pole hetkel isegi kindlust selles osas, kas meil on või ei ole valitsust...

Võitlus on tasavägine ning Reformierakond pingutab tõsiselt, et seisu enda kasuks pöörata. See tähendab ainult üht – kui olukord on 50:50, siis on iga hääl äärmiselt oluline.

Kui te soovite, et Eesti keskenduks pärast valimisi tõsiselt uute töökohtade loomisele ja majanduskriisi leevendamisele, siis minge sel pühapäeval 7. juunil kindlasti valima ja andke oma hääl Keskerakonna nimekirjale nr 104. Kutsuge ka oma lähedasi ja tuttavaid seda tegema. Selgitage neile olukorda, et Keskerakonnale ei ole alternatiivi.

Tänan Teid,

Edgar Savisaar


Eesti vajab vahetust!

No comments: