11.28.2006

India vol.7: Päkk in pisniss ehk tagasi kodumaal!



Lõpuks olen siis kenasti, turvaliselt ja ilma ühegi tervise viperuseta kodumaal tagasi. Küll nädalakene varem, kuid siiski täielikus emmotsionaalses ja kogemuslikus orgasmis. India on koht mida kas armastatakse või vihatakse. Mina vihkan Indiat.

Ma austan seda riiki tema ajaloo, kultuuri, kulinaaria ja muu olulise pärast, kuid India ei ole riik minule. Paratamatult taipasin seda peale seda kui 3 nädalat reisitud. Pakkisin asjad, 8 tundi bussis, 50 tundi rongis, 10 tundi Delhi lennujaamas, 8 tundi lendu ja 2 tundi praami ja abusin kenasti Tallinna südames.

India on liiga eklektiline, ropp, sitane ja harukordselt kaootiline. Ma ei suutnud sellest kuidagi üle saada, et inimesed situvad tänavanurkadel, lehmad vohmivad prügi ning mulle üritatakse pidevalt müüa maha elumuutvad tagumikutegu.

Lükkasin ülesse ka kõik pildid ja vidiud mis ma tegin kogu selle hurmava ja huvitava kuid äsitava reisi jooksul - http://hanson.pri.ee/india/

Vidiud panin kah ilusti ülesse - täpselt siia - vaadake rahulikult ja kui pilt virvendab siis uskuge, põhjuseks rong, buss või kiirem kõnnak.

Nautige! Kena aastavahetust ja seda jõulurahu asja kah. Aga eks ma veel kirjutan kah!

No comments: