11.01.2006

Kosmupalituon!



Elu on ikka hulle asju täis. Sae pekki! Helistas mulle sõbrants ja käis välja teema: kirjuta Cosmopolitani aastapäevakõne teemal mida ma sain teada eelmise aasta Cosmost ja nad viskavad mind rahaga surnuks. Noh ma tugev poiss, mõtsi net mis see seal siis valmis pole visata. Ennegi ju tehtud asju millest miitemingisugust aimu ega arusaamu ei ole. Näiteks hommikune ärkamine või autojuhtimine. Igal juhul.

Sain siis kätte aastaköigu kauneid klantsraamatuid ja eilsel kaunil õhtul asusin neid siis sirvima. Panin kaminasse tule, valasin klaasi head
shiraz'd ja võtsin kätte esimese kesta. Ja tõenäoliselt läheb see hetk minu mälupiltide top 10sse, nende asjade kõrvale mis kunagi meelest ei lähe: esimene suudlus, lapse sünd, kokatriip või mats näkku. Nüüd on seal reas ka see ahastusest krimpsu tõmbunud nägu mille manasin kui avasin ameerikaliku naisallasurumise õpiku.

Kaane avades immitses nurkadest mingit haisvat vedelikku ning keskmist lehte paotades sain täistabamuse vulkaniseerivalt pasatsunaamilt. Sulasitta hakkas sülle voolama.

Ma siiani ei suuda mõista milline naine suudab viia ennast sellisesse madalseisu et hakata võtma tõsiselt lugusid sellest mida meestele meeldibv teha voodis, kuidas teha omale seeliku alla brasiilia soengut või mitu pappi tuleb kulutada et saadaomale Lindsey Lohani make up look.

Lisaks sellele peatoimetaja Merle Liivak, kindlasti äärmiselt ilus, seksikas ja tore inimene, peaks kiiremaskorras sule katki murdma ning asuma peatoimetamise juurde ning laskma kellelgi teisel juhtkirju voltida.

Ma lugesin 3 raamatut läbi ning nutsin ennast magama. Nii halb on see mis mulle silma hakkas. Hakkasin mõistma olgugi naissugu meestest peenem, korralikum ja väljapeetum, enamasti tagasihoidliku ja nii edasi on mõtted meil kõigil samad. Kui mehed joovad viina ja räägivad uuest veljest oma roostes audile või kui vinge kann oli kodupoe elektroonikaosakonna müüjal siis naised ajavad samasugust kunstküünest, oma kehaga mitte rahul olemimsest ning sarnasest muus sodist. Erandeid on, palju, minu enamus tutvusringkond on erinev. Kui aga vaadata tellijate hulk ning Cosmo tiraaže on mul hirm eesti tuleviku osas.

Ükski naistest kes Cosmot ostavad ei saa täiemõisusliku inimese silti külge panna. Teine mulle äärmiselt kreisi mõte mis prevaleerib selles raamatus on see et naine on see kes ei pea midagi tegema. Mees teeb tööd ja naine istub kodus kasutab teda ära. MIda v****! Veel oli minu täielikuks arusaamatuseks igas ajakirjas lugu sellest kuidas naised ärge valige sitta meest, kellel pole autot raha ja suurt noksi. Mõnus minapilt sünnib.

Nüüd tean miks ühendriigi oma hegemonia Hiinale kaotavad. Hiinas ei ole raha et Cosmot osta. Neil naistel ovaid aega oma meest ja peret armastada. Lihtsamaid lahendusi palun.

minu endine kolleeg Urmas Vaino kirjutas selles kuidas naised tõstavad oma lati jube kõrgele, oodates mingit utoopilist valget rüütlit. Njah, enamus nais tahab kindlust ja ausust, hellust, aga mitte pleikarist ilueedit kes järgmise pringima kanni järgi minema tuhiseb. Ja lisaks, kui minna neljapäeval tallinnas peenematesse kõrtsudesse ringlevad seal naised kes on 30 aastased ja vanemad, üksikud ja hirmkõrge latiga. Oma Cosmo sarnase maailmapildiga ringlema nad ka jäävad

Mis on jutu moraal? Evatütred mõtelge oma peaga rohkem. Mitte ei ole vaja meestel Lollo Ferrari välimusega nukke vaid armastust. Kõik.

4 comments:

Anonymous said...

cosmo on meie huumorivaesel ajal, mil kranaat on alla käinud ja pikker enam ei ilmu, kesknädala kõrval üks kandavamaid naljalehti. Aga kui mõelda, et kui paljud õhtul teki all cosmost näpuga järge ajavad, et kuhu nüüd järgmisena käsi asetada, siis hakkab ikka hirmus küll. Nüüd õnneks hakkas Sirbi vahel kord kuus Kirp ilmuma, nii et nalja saab ka mujalt kui naisteajakirjadest.

Teine hirmus ajakiri on teismelistele tüdrukutele mõeldud Stiina. Juba 12aastastele süstitakse kosmolikku mõtteviisi. Jube

Anonymous said...

Päris karmid üldistused siin, aga see selleks. Minu arvates on Cosmo samasugune kui FHM. Ma küll ei eelda, et mehed õhtul teki all näpuga järge ajavad, kuda naisele mõnu teha...mehed ju liht loevad seda (okei-okei.. sirvivad), kuna seal on autodest ja spordist ja muust põnevast juttu. Eks naistel on ka vaja sellist easyt, naljakat, vahel õpetlikku;), lugemist. Kui tüüpiline eesti jope igale kunstrinnalise,-juukselise,-küünelisele järgi ei jookseks, siis poleks ehk vaja ennast nii teiste õpetuste järgi tuunida ka.

Aga igal juhul olen ma õnnega koos- "leidsin autoga mehe", kuigi seda paaniliselt taga ei otsinud...

Teie kiku, kes vahest sirvib Cosmot ja FHMi;)

Anonymous said...

Tere Martin,
kindlasti olete täitsa kena ja seksikas mees, aga veidike enam respekti iseenda vastu ei teeks paha! Maailmas on ju nii palju toredaid tööotsi, ega iga pakkumist vastu võtma peagi.
Kõike kaunist soovides,
Merle

Anonymous said...

Avasin just uue (jaanuari) Cosmo ja mis ma näen - Merle Liivak ongi loobunud juhtkirjade voltimisest!!! Eelarvamusliider ruulz!