7.16.2007

Austraalia timetable!

Konkreetsuse huvides ning et endal oleks kena parast vaadata kuidas aeg kulus ja jagunes. Ekstravagantselt on kulunud see 3 nadalat. Istanbul, Dubai ja Sydney. Proovime:

23.06 - Lahkusime Tartust bussiga kell 18.00 ning saabusime Riia lennujaama praktiliselt enne sydaood.
24.06 - Varahommmikul kell 06.00 lendasime Riiast Istanbuli, kust peale kebabi narimisest taidetud paeva lendasime ohtul edasi Dubai poole.
25.07 - Saabusime Dubaisse varahommmiikul ning algas seiklus maal hellitusnimega Monkiland.
26.06 - Edasi viis tee, peale 38 tunnist Emiraatide vaisamist lennuga labi Bangkoki Sydneysse. leend kestis vahemaandumisega 17 tundi, kell aga liikus edasi 24 tundi.
01.07 - Hakkasime Sydneyst autoga Cairnsi poole kihutama. Cairnsi 3000 kilomeetrit. Planeeritud 4 paeva soitmiseks. Kaisime Echo Point nimelises kohas Sinistel Magedel. Ohtuks joudsime Newcastlei.
02.07 - Lahkusime Newcastlist ning lendasime labi Brisbane edasi pohja poole (keeruline on taibata et mida rohkem pohja poole lahed seda troopilisemaks ja soojemaks laheb). Ohtuks saabusime Byron Bay nimelisse kohta, kus on poolsaar, millele jouab esimesena Austraalias hommikupaike. Korralik sallitallajate kants. Autoga 730 km tehtud.
03.07 - Lahkusime Byron Shirest ning soitsime kaks paeva jutti labi McKey, mille lahedal uinusime juua tois mingis korralikus motelli urkas (umbes selline koht kus madratsi seest tapetud litsi laiba voiks leida) ja Townsvillli, mille lahedal tegime ka une, autos loomulikult.
05.07 - hommikul joudsime Cairnsi ning alustasime planeeringutega. Bronnisime 3 paevase sukeldumise.
06.07 - Kell 08.00 transport Cairnsi sadamasse ning edasi tee Korallrahule, kus ees 2 ood ja kolm paeva sukeldumist (kokku 9 allminekut)
08.07 - Kell 16 joudsime tagasi mandrile, koikumine on ikka sees ning korvad lukus. Tagasi hotelli ning unele. Plaan olla veel moned paevad selles kenas kuurortis. Plaan minna Kuranda ja Daintree rahvusparki.
11.07 - lahkume Cairnsist ning liigume tagasi Brisbanesse, kust plaan riigist lahkuda. Teel saime kokku ka Needo ja Riaga, kes suurimas toostuslinnas Gladstone puldasoeluvad aka. tood teevad/eelavad. Lendasime mooda ka suurimast liiva saarest Fraser, mis Brisbanest 40km.
14.07 - Jouame pealelounal Brisbanesse ning kihutasime jalgpalli kaddoma. Peale selle veel kino ja teater, muuseum ja linnaekskursioon.
17.07 - Kell 08.10 tousis raudlind Brisbane lennujaamast ning viis meid Valjakaga

Vot sedasi. Jargmine kord TIMETABLE rubriik juba NZL planeeringutega.