7.15.2007

Let's be KINKY together!



Mees istub baaris ja joob. Korvale istub piltilus blond daam ning tellib omale martini. Kummutab selle sisse ja tellib koheselt uue. Mees vaatab naist ja kysib:"ei ol vist aprim paev tana?"

naine vastab et pole jah, mees jattis maha kuna naine olevat liiga perversne.
mehel kohe nagu naerul:"milline kokku sattumus, minu naine jattis mu maha, kuna
ka mina olevat liiga perversne".

Naine teeeb siis ettepaneku et mindagu tema juurde ja oldagu koos perverssed. Kokkulepitud, makstakse joogid ja siirdutakse proua poole. Naine palun enda juures mehel eeskojas oodata, nii kaua kui ta endale midagi mugavamat selga ajab. Naine paneb jalga nahksed saapad, paneb selga nahkpesu ja haarab nurgast piitsa.

Joudes eeskotta avastab ta et mees pistab palitut yll ja on lahkumas. "mis juhtus, pidime ju koos pervestsed olema?" uurib naine.

"No kurat, ma juba nikkusin su koera ja sittusin sulle ridikylli. Kui perversseks enam minna saab!" on mees kummastanud.

vot sellise nalja raakis mulle kohalik viinapoodnik kell 3 hommikul. Ei tea miks. Vist minu loust meeldis.

No comments: