10.23.2009

Munnitsipaalpolitsei


Pidurdage mägede voolamist kesklinna ning tapke süütu või miskit, et see lollus lõppeks. Käisin täna munitsipaalpolitsei uues peakorteris Pärnu maanteel ning vauzaiks, selline stagnatsioon tuli peale et mu aluspõksi värvusid punaseks. Eesti keelset tegelast elida oli keeruline, keeruline oli leida kedagi kes oleks pisut kõvema häälevolüümiga kõnelnud kui absoluutne miinimum ning need inimesed naersid viimati 20 aastat tagasi, kui naabrimees aknast vaadates jääl persili käis.

Munitsipaalpolitsei oma vigu ei tunnista, isegi kui saaks tõestada et nad eksisid. Protokollidelt ei loe midagi välja kuna Irina või Stjopa kes selle kirjutanud räägib Eesti keelt 7 keelena, kehakeele ja viipekeele järel, inimestelt ei saa ka midagi teada. Ning kui ma käratasin et mida perset, kas saaks kiiremini selle paberi sealt kastist printerisse nign ma saaks oma teed minna tõmmati lips kõvemini ette ning hakati tegutsema. Lihtne keiss, bussis trahvimäärus, kuna ei olnud esitada dokumenti mis tõestaks et oled õliõpilane. Probleem selles et päev varem oli LV saatnud kirja et enam pole vaja ennast tõestada kuna miski süsteem ise kontrollimisel tuvastab mis su soodus on ja kas see on vajalik ja seaduspärane. Kontrolör ei teadnud sellest midagi ning väntas oma kirillitsast aretatud rooma tähega kõverikud kollasele paberile.

Sama olen kogenud veel kord kui läksin uurima mis teha et meil aed korda saaks, et naabrid enam ei lagastaks, et kas saab neid trahvida. Tädi võttis paberi ja hakkas kõike üles täheldama, pika jutu järel saime aru, et kui ma kaeban siis tuleb trahv majavalitsuse vastu ehk et ma kusen samal hetkel endale näkku. Kuna naabrid kes lagastavad niikuinii korteriühistusse ei kuulu ei ole sellest abi. Tänasin siis tädi ja asusin minekule, kuid enne surus provva mulle pihku trahvimääruse.

Ma küsin et mis värk on? "Kuna te tulite ja maha istusite ja siis rääkima hakkasite, panin mina kõik arvutisse kirja ja siis vajutasin ennatlikult kohe saada nuppu. Nüüd on teie jutt kõik ametlik ja süsteemi, ma ei saa enam midagi teha. Siin on teie trahv ning head päeva." Vau! Ma üllatasin ennastki selle emakeele väärkasutuse lopsakuse ja loovuse üle mis seejärel minu klanitud hammastega suust paiskus. Ütleme nii, et süsteem sai häkittud ja paber trahviga leidis tee prügikasti.

Ma üldiselt austan Eesti Politseid ning muid ametimärgiga inimesi, kuid munnitsipaalment on totaalne loom, ta on isegi sitemas seisus kui need rohelist vesti kandvad eelmised parkimisvärdjad, kes minutilise üleliikumisega sinu lubatud kellast, ilmsüüta retsidivisti rahuldusega köie puksi lasid ja kiire trahvi kirjutasid.

Munitsipaalpolitsei on samaväärne reisisaatjatega. Saaks ilma, kudi siis oleksid tänavanurgad täis mehi ja naisi kellel käes sildid - "Imen kümneka eest kõike!".

No comments: