11.21.2009

Rahumaa, Indrek, EST - Disqualified


Äripäeva juhtkiri eilasest lehest võtab vaatluse alla kohutava vea mille nad tegid 2007 aasta Aasta Ärimehe tiitli jagamisel, andes see nüüd kaardimajakunniks kujunenud Indrek Rahumaale. No jah ... ÄPle kaunis tavapäraseks saanud mõtlematu uljus saab seekord siis nende endi poolt niivõrd kuivõrd parandatud. 2007 aastal töötasin ka ise Äripäeva Loovas toimetuses ning nägin seda valikut pealt. Väga selgelt on mul meeles väga tugevad vestlused, et kas Aasta Ärimees peaks olema äkki taaskord Armin Karu kes oli suutnud oma varanduse hiiglaslikuks tõugata, kas herr Reeinsalu, kes KC Grupi edukalt maha müüs või keegid kolmas ja neljas, kes mul hetkel meeles enam ei ole.

Kui äkki käis pauk ning leiti et rahumaa on ikka ainuõige valik, kuna möllab piiriüleste äriprojektide ja kokkuostudega toiduäris. Oleks pidanud nägema nii suuremahuliste tehingute taga õhku, kuid seda ometi ei suudetud leida või näha. Rahumaa kindlasti oli edukas ning suurepärane äri-ja jutumees, kuid Aasta Ärimees on ikkagi tegelane, kellel on juba midagi eetenäidata tulemustest. Rahumaa oli lihtsalt ostnud kokku palju ja pununud nende vahel sidemeid.

Mulle tekitas juba toona nalja, kui uurisin mehe tausta, eriti kui viimase krahhi ajal oli Crescoga ka suht viimase piiri seisu maandunud. Ma lootsin toona ja loodan ka täna et Rahumaad saadaks edu, kuid nagu näha, saab kogu sinu nimele kirjutatu koheselt panga omaks, kui kriisieelsel ajal on elatud vaid laenurahast.

Ma kindlasti ei ütleks et Rahumaa on diskvalifitseeritud, kuid raske tal olema saab ... samas sama räägiti ka Vooglaiu kohta peale 97 aasta kollapsit. Põõsasse ei visata püssi mitte tagasilöökide aegu ... vaid pigem sügavama solvumise peale. Solvumist siin ei ole, keegi pole tüga teinud, keskkond keeras käru muud miskit. Rahumaa kolmas tulemine on ka ees, kuid siis paluks tiitlite jagamisega ettevaatlik olla.


1 comment:

Anonymous said...

mida ma otsin, aitah