10.25.2006

Kvartiira Avaria



Eile käisin jälle poes. Ehituspoes. Isaga. Mis ma ikka oskan kosta, see on parim meelelahutusprogramm mida inimesele pakkuda saab. Ma pole vist kunagi nii kõvasti naernud kui hetkel mil saabusime vannitoaplaatide osakonda ja isa hakkas mulle selgeks tegema milline seinakate on parim minu pisikesse vannituppa.

Esiteks sain krambid kui parim oli viinapudeliteha seinakaunistus, et ikka pidevalt meelelpüsiks paar õltsi veel teha. Teine kord, kui mängu tuli vanakreeka või miski korintose stiilis krobelised beežid pinnad, millele vahele liitusid poolsammaste kujulised karniisid.

Kolmas valik aga väetas mu pükse tilga märjukesega ja ma vist isegi kukkusin natukene sest ma isegi ei oleks osanud uskuda et on selliseid plaate üldse tehtud. Sinise ja helesinisega karutappumotiivi kätkevad plaadid millel jooksid vahejuppidena läbi roosikujutised, mis olid loomulikult hõbedast. Kes see kurat ostab omale selliseid plaate. Ma saan aru et venelased panevad omale põrandad lakke ja ajavad laearmatuurid torudega põrandalampideks aga ka neil on kuskil taluvuspiir.

Edasine huumoritund jätkus erinevate seinakatete maailmas rännates. Paar rabandust hiljem mille põhjuseks muumitrollide, metsamotiivide, sitastikopeeritud Navitrollaga seinaplaadid, liikusime kiiresti santehnika osakonda kuna oli vaja kiirelt mõõta omale miskit toru ja köögikraan.

Onkel letiveerel oli abivalmis nagu Eesti teeninduskultuuri etikett nõuab. Haises umbes 20 aasta sigaretisuitsu järgi ning närisnätsu nii lahtise suuga, et kurgumandlid ja pärasool paistsid. Küsides kraani näikse ma talle liigategevat ning 4,40 tunnipalgaga transamees vihastas et julgesin tahta talle raha anda. Sõnadega, mis jälle, küsisin temalt pakki võid ja andsin saba.

Aga ool-in-ool, oli kasulik käik. Jõudsime järeldusele ja saime teada: esteks, kuidas ja millal teeme põranda, mis paneme sitamaja seinale ning millist potti ja kraanikaussi kasutame. Millisest poest ühtegi elementi ei osta ning kuhu kutsuda tarbijakaitse :-)

Hehehehehhehehe, katsudes tunnen et sarves kasvavad. Saba on juba ammu olemas.

No comments: