10.02.2006

Savist saar ja Reiljan-poiss



Kuulake nüüd. Hanson annab taas vilet ning viskab redistega igaühte kes püüab väita et sügis on normaalne ilmaolekuvorm. Kurat tän na hommikul oli nii külm et kalad olid lõpetanund ujumise ja võti ei keeranud välisust.

Aga alustame uut hooaega jutusaatega "Tallinn Põleb". Panen teravamalt, räigemalt ning kui vaja räägin pehmeks ka Paljassaare kiltkivi. Iagljuhul, kiirkokkuvõte temaatikatest mida käsitletud viimastel nädalatel.

Tean et kõigil on siiber ning tekib aruandmata vallapäästerefleks kui ma mainin presitendivalimisi, kuid ma ei saa sellest üle. Ma ei saa üle hilisemast retoorikast. Retoorikast mida paukusid mõlemad rinded. Eurosaadik Marianne Miko lasi persitendivalimiste aaftekal lendu isegi lause et vaata kuidas sotsid võitsid. Sittagi, kuttidel oli 174 häälest 15 valijameest ja see on ka tõenäoliselt liialdus. Parim osa seisnes aga järelpiul selles, kuidas meie kõikide juht ja liider Metsakutsa tõmbas poole saali peale punase lindi ette ning läks oma perekonna ja kahe abilisega sinna naati panema. Fak toetajad, fak poolehoidjad, fak meedia, fak inimesed kes sinust pretsetendi tegid. Ma olen südamelt eestlane, ma armastan oma kodumaad, siinseid kauneid neide (kes teab see noogutab), kuid ma ei saa mööda tundest kuidas me valisime 23. septil ühtsuse, kuid selle kehastus on õõnes. Ootame vähe. Lootust on. Kikilips on kikkis hetkel veel kilomeetrite taha.

Parimad lood pärinevad aga KeRa meeste überviisakatelt huultelt. Savisaare ja Reiljan-poisi retoorika millega lükatakse meediat käredamale astumisele Ilvese vastu, kasutab kõike vahendeid, mis iganes juhtuvad hommikukohvi või unise panemisune vahel pähe kargama. Kui viimane kord sattusime välismeediasse 5 aastat tagasi seoses Pärnu Metanoolipeoga siis taas käratas CNN, kellele meeldib irvitada post-sovieetide luuserluse üle, et Ungari kõrval algab ka Eestis kodusõda. Savisaar lubas rahutusi, lubas verd ja pisaraid. Reiljan oli viisakam, kuid nimetas siiski kõiki peale iseenda, isamaalise, sini-must-valget kuseva iseenda, avantüristideks, riigikukutajateks ja vabamüürlasteks.

Ma ei ole kunagi olnud reiljan/savisaare toetaja, kuid mul on olnud alati nende vastu austus, aukartus ja lootus. Täna puudub mul aga igasugune tunne nende kahe mehe vastu. Hetkega astusid mõlemad välja oma tugevast ja raudkonstuiga püstihoitavast kookonist, milles paisteti tugeva ja suur ning voolati vedelikuna esimesest solgitorust alla.

Savisaar on savist saar, mis laguneb nagu või kuumal pannil ning Reiljan on vanamees, kes tahab koju kuid ei leiad teed, kuna silmi katab kae.

Nuff' said!

1 comment:

Anonymous said...

mhm, sain...
Kuigi sinu viimane retoorika savist saare kohta ok, aga mulle ei meeldi, kui inimeste haiguste kallal hakatakse nokkima... Tal ju ikka enamasti naine kaasas ja juhatab, ja roolib, aga ju ta ikka eriti ei taha :)