10.30.2006

Maailmahäving



Tuleb välja et seekord pääsesime Jumala kurjusest ning Tema viha ei suutnud viikendil linnades ringi hulkunud tormi ja raju näol palju kurja inimese kõrginsenerlike saavutuste vastu. Hirm oli aga siiski suur ja tahtis teinekord lausa kaameks teha. Muuseas Torm ja Raju on Kaido Kama kahe vanema poja nimed, kui ma ei eksi!

Tuul tahtis ikka nii mõnelgi korral mind minema puhuda ning ainus mulle pähe sellisel hetkel lõi oli mõte püstisest taglasest kinnihoidvast Hansonist Pirita lahel. Kuna mul laud Tartus ja munad liiga pisikesed otsustasin aga minna lihtsalt vaatama kas hulle leidub. Pirita oli inimtühi ning ma juba loobumas, kui nägin kaugel lahel umbes tosinkonda purjet, mis tormi trotsides sellist glissi
sõitsid et mul ka korra veri peast lahkus. Kuri.

Surfi juurest aga vähem pühalike tegevuste ja glamuurikaugete asjaajamiste juurde. Nimelt Marta 5 remont. Etapp 2 on ametlikult käimas. Võtsime eila korteri lahti ning viskasime sitt pool päeva aknaalusesse konteinerisse. Laupäeval loopisin üksinda suuri meeter korda meeter suurusega vanbu teppplaate aknast alla. Ütleme nii et paar korda läks alumise naabri aknal sama napilt, kui Angela Aak mõtleb et ta on nüüd naine. Suured plaadid võtsid tuules omatahtis tee ning asusid laveerima akendesse, naabriauto katusele ja tänaval liikunud inimeste poole. Friiki.

Aga lõpp hea kõik hea. Madis lendas mulle appi, viskasime pool kvartiirat asjadest puhtaks ning mässasime tolmuses toas miski hea 2 tundi. Tüdrukud võtsid põrandaid ülesse sellise innuga et mul vahel tekkis mure et ükshetk ütleb alumine naaber läbi lae tere. Musi hullas ahjuroobiga põrandaplaate ülesvõtta ja Liinuška manageerid kogu üritust.

Võta või jäta aga ma siiani seisukohal et see korter mul valmis ei saa, kuid ma veel nats optimistlik. Lähen täna ja narrin ennast sellega et ostan mõne kujundusraamatu ja hakkan unistama juba seinavärvist ja muust :-)

No comments: