7.13.2006

Kuidas me sopradega ennast 4 paeva ei pesnud

Niisiis, tana sai tais minu isiklik rekord. Ma panin Ljubljanas 4 paeva tagasi allarid jalga ning kaisin dussi all. Siiani on see olnud ka viimane. Kuradi ropp tunne on peal. Umbes nagu siis kui keegi on sul seljas maganud 24h ja siis miski suur loom sind natukene narinud, lutsutanud ja siis tatisena tanavaporri syljanud. Elu jale kyll.

Peale selle oleme jarjest 4 paeva seljakotid seljas ringi kimanud ning oositi ebamugavates 2 klassi kupeedes unetuid oid veetnud. Keegi ei taha meie kupeesse tulla sest me haiseme nii et hirmus.

Seda mis meil pykstes voi sokis toimub eriti teada ei taha, ma usun et sitatriip allaritel on juba poole seljani valja veninud ja sokid ei tulegi enam jalast. Aga lootus jaab. Sark igaljuhul on kollaseks muutunud ja kaotanud igasuguse kredibiilsuse, et meil on raha et toa eest maksta.

Aga ... nyyd olen Istanbulis, 100m oobimiskohast ning ma saan kohe ennast kasida. Lippan. jubedalt sygeleb.

No comments: